Organisatie      Referenties Logo's      Referenties Branches      Expertise      Contact               
 
 
Online & Offline SalesLeads
Maak een keus of doe beiden
De verkoper bestaat niet meer?
Is de koper de nieuwe verkoper?
Directeuren bellen Directeuren
De oplossing tegen overbevissing
Structurele Marktbewerking
Zorg voor grip op uw doelgroep
 

Home

Doelgroepanalyse

Leadgeneratie

Salesondersteuning

Aftersales

De verkoper bestaat niet meer?

Is de koper de nieuwe verkoper?

Zijn er straks geen verkopers meer? Zal verkoop plaats maken voor inkoop? Bij elke ontwikkeling op het gebied van marketing en sales wordt het effect op de traditionele werkwijze heel vaak overschat.

Het einde of het sterk teruglopen van print is door veel experts voorspeld. Niets is minder waar, veel huishoudens ontvangen nu meer reclamedrukwerk dan ooit.

Gaat de koper zich zelf melden? Moeten de leverancier zich beperken tot vindbaarheid? En rustig wachten tot de koper contact opneemt? Zullen social media en internet marketing de rol van traditionele marketing & sales overnemen? Nee!

De redenering is simpel. Heel veel prospects zijn zich niet beust van een probleem of verbeter mogelijkheid. Daar komt bij dat de markt zich beweegt, aanbieders zitten niet stil en ontwikkelen diensten en producten die een prospect eenvoudig weg niet kent.

De koper zal pas een leverancier gaan zoeken als hij een probleem ervaart. Dit kan (te) laat zijn voor een optimale oplossing.

Los daarvan maar zeker niet onbelangrijk: Er gaat niets boven menselijke interactie. Een marketing uiting praat doorgaans niet terug. Een contact van mens tot mens kan het begin worden van een mooie zakelijke relatie.

Vondellaan 86     |     3521 GH Utrecht     |     T 030-2819958     |     E info@kasperssalesleads.nl