Organisatie      Referenties Logo's      Referenties Branches      Expertise      Contact               
 
 
Online & Offline SalesLeads
Maak een keus of doe beiden
De verkoper bestaat niet meer?
Is de koper de nieuwe verkoper?
Directeuren bellen Directeuren
De oplossing tegen overbevissing
Structurele Marktbewerking
Zorg voor grip op uw doelgroep
 

Home

Doelgroepanalyse

Leadgeneratie

Salesondersteuning

Aftersales

Leadgeneratie

De uitvoering van de feitelijk belcampagne start met het doorbellen van de database waarbij direct bezoekafspraken worden ingepland. Daarnaast wordt tijdens ieder gesprek de database verder verrijkt. De informatie die kan worden achterhaald bij bedrijven waar geen afspraak gemaakt kan worden is heel waardevol tijdens de opvolging van deze adressen.

Er kunnen veel redenen zijn waarom men nu niet wil ingaan op het voorstel om een verkoopgesprek in te plannen. Als het bedrijf op het juiste moment wordt teruggebeld is de kans op het maken van een zinvolle afspraak groot.

De uitvoering van onze campagnes kent dus twee fases:

  1. De geselecteerde database wordt volledig doorgebeld met het doel om zoveel mogelijk bezoekafspraken te maken en zoveel mogelijk relevante marktinformatie te verzamelen.
  2. Vervolgens wordt de database blijvend gevolg in een "CRM" aanpak. Op basis van de gespreksnotities wordt iedere contactpersoon in de database voorzien van een terugbeldatum en -tijd. Op dat moment neemt de medewerker van KSL die ook het eerste contact heeft gelegd weer contact op met dezelfde contactpersoon.

Vondellaan 86     |     3521 GH Utrecht     |     T 030-2819958     |     E info@kasperssalesleads.nl